Wednesday, December 23, 2009

Sejarah Aliya Alisya

Meh sini nak dok share sejarah Aliya Alisya..
hehe..Pada 15hb October 09(rabu)pgtuh aku memang cuti ..
ingatkan nak la prepare apa semua tuk sambut kehadiran my baby...
so..pagituh gila check up kat klinik swasta...
so doctor say,ok you baby due date is 7/11/08 same date ngan my mother..
so..after check up..
my hubby say sabtu papa anta mama balik kg..so senang...okla...
tgh harituh ..sempat jgak la dok shopping dulu...
n sampai kat umah jam 7 lebih..After solat isyak..
mcm teringin sgt nak makan mee goreng mamak n milo ais..
ermmm..sempat minum...after minum tuh..
relax2 sebelum nak tidur..jam 11lebih..my sister say..
mcm yg xkenelah aku rasa..jom la aku bwk ko gi klinik..
sebenarnye aku kerap buang air kecik...pada kul 11 lebih ..
aku rasa xsedap ati..n terus gi klinik..klinik suruh bwk gi hospital..
aku x terasa sakit pun time tuh...aku pun masuk wad..
doktor pun sangka pundi kecing ku kene jangkitan kuman n tak suspek pun time tuh bby nak kuar sebab baru 36minggu..pukul 12.40 doktor tgk lagi..
ermm..check2 balik..dah buka 4 cm..
terus tolak gi labour room..time tuh x terkata aku...
perasaan takut ada ,happy ada.,mcm2 la...
Pada kul 4.35pg (16/10/08) ku kedengaran suara seorang bayi menangis
dan itulah lahirnye seorang insan yg diberi nama aliya alisya..
time dah keluar tuh..wah ..so happy yg x terkata...
doktor say..anak gurl..alhamdullilah..
semuanye sempurna...
dan berat aliya alisya adalah 3.4kg
Atas tu aku kongsi dgn korang semua..itulah gambar 1st day alisya.

yg ini 2nd day...beza dari sekarang...



dan pada hari yg sama jam 1 tgh hari,aku telah dibenarkan keluar..
semua nye sihat..dan bermulala hari tuk ku berpantang...



ha..ni gambar alisya time 1 minggu dah...

mdm pantang di melaka la..Cuti sakan...



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails